środa, 4 listopada 2015

Muzycznie: Art journalowy wpis Ani / Musical: Ania's art journal entry

Cześć kochani!

dzisiaj moja kolej na inspirację do naszego najnowszego wyzwania 
muszę Wam powiedzieć że uwielbiam tą piosenkę od dawna...
kojarzy mi się z czasami liceum ;)
Postanowiłam wykonać jeden wpis do art jurnala, 
zainspirowało mnie często powtarzające się zdanie "U.R.A fever"
i lekko niestabilny teledysk...
przez co moja praca jest chaotyczna
ale taką ja lubię!
a Wy?


Hello dears!
today it is my turn for an inspiration for our current challenge
I need to tell you that I have loved this song for a long time
cause it reminds me of my high school times :)
I decided to make an art journal entry
one recurring sentence: U.R.A fever and the somewhat crazy music video inspired me...
it made my work a little bit chaotic
but I like it like that :)
do you?


użyłam: / I used:

UHK Gallery - Allo Allo - CorailGesso białe - Maimeri Acrilico 200mlNaklejka kaboszon epoksydowy 3 cm 3 szt. Naklejka kaboszon epoksydowy 3 cm 3 szt. Tarcza zegarowa 10 Tusz Archival - Jet Black Aged Mahogany Distress Spray Stain



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz