niedziela, 10 kwietnia 2016

Retro Inspiracje: Pudełko ze strychu / Retro Inspirations: Box from the attic


Witajcie. Dziś przygotowałam coś zupełnie innego. Postanowiłam stworzyć coś w czym nie czuje się pewnie. Chciałam pokazać i sobie i Wam, że warto czasem wyjść ze swojej strefy komfortu by poszerzać horyzonty.

Hello. Today I prepared something completely different. I decided to create a project in which I don't feel comfortable. I wanted to show myself and you that it's worthwhile to go out of our comfort zone sometimes to broaden our horizons.


Drewniane pudełko znalezione na strychu, z zawartością która była przeznaczona "na czarną godzinę" - czy wyszło tak jak zaplanowałam - oceńcie sami :)

A wooden box found in the attic, the contents of which was saved for "a rainy day". Is the effect as I planned? - take a look, please.


Całość pokryłam farbą akrylową w kolorze brązu , następnie zastosowałam preparat do spękań przypominający popękane drewno by w efekcie końcowym spękania wypełnić ciemniejszym odcieniem Antiquing Cream. 

The whole was covered with acrylic paint in the color brown, then I applied a medium which created the crackling effect resembling woodcracks to finally I filled the woodcraks with a darker shade of Antiquing Cream.


Ciężkie elementy zamocowałam dzięki Gel Medium. Metalowe dodatki pomalowałam farbą akrylową w odcieniu Dark Grey Value oraz Quinacridone Gold. Całość pochlapałam i popsikałam białą mgiełką Distress chcąc uzyskać efekt kurzu.

Heavy elements were fastened with Gel Medium. Metal elements were painted with Dark Grey and Quinacridone paints. The last step was white Distress mist, which is perfect. I splashed it a little bit and used mist on all the surface to gain the effect of dust on my project.

Wszystkim czytelnikom życzę twórczego dnia ! :* Paulina
I wish you a creative day, dear reader :* Paulina


 

 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz