piątek, 12 sierpnia 2016

Retro Inspiracje: Popękany shadowbox / Retro Inspirations: Cracked shadowbox


Cześć wszystkim :)
Dziś mam dla Was shadowbox z mnóstwem dodatków, 
które znajdziecie w naszym sklepie.
Było to dla mnie trudne zadanie, gdyż nigdy nie wykorzystuję tej formy.
Bardzo długo trwało zanim odważyłam się sięgnąć po bazę shadowboxa,
ale uważam, że naprawdę było warto.
Pierwsze koty za płoty, bawiłam się bardzo dobrze, 
a i efekt końcowy mnie zadowala.

Hi everyone :)
Today I have for you a shadowbox with a lot of embellishments, 
which you can find in our shop.
It was a difficult task for me, because I never use this form.
It took a long time before I dared to reach for the shadowbox base,
 but I think it was really worth it.
The first pancake is always spoiled, I enjoyed myself,
and the end result pleases me.






















Użyłam/I used:

Żel błyszczący - Maimeri Acrilico 200ml Crackle Accents 59ml StazOn Midi Pad - Ganache

Picket Fence Distress Spray Stain Media Fluid Acrylics - Medium Grey Value - DecoArt Media Fluid Acrylics - Carbon Black - DecoArt

Antiquing Cream - Titanium White - DecoArt Distress Mini Ink - Black Soot Tusz Distress Mini - Iced Spruce
Inka Gold 62,5g - Srebrny (902)Mini Ink Blending Tool - RangerShadowBox 16cmx16cm - półeczki asymetryczne - SnipArt

Zestaw papierów i naklejek Prima - Salvage District 15x15 Etykiety na buteleczki - Prima Montpellier Apothecary Vial Labels Dodatki Ephemera - Prima Salvage District

Kaisercraft - Story Book - Gloss Trinkets Papier foliowany 30x30 Kaisercraft - Story Book - Collectables  Zestaw napisów - My love - SnipArt

Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm  Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Buteleczka z korkiem 2x4cm

Tarcza zegarowa 10 Koperta zegara kieszonkowego - srebrna Kran - metalowy

Metalowy trybik 4 - srebrny Metalowy trybik 2 - srebrny Steampunkowe trybiki - Prima Mechanicals

Trybiki (żywiczne) - Prima Resin Icons Cyfry małe - Prima Vintage Mechanicals Small Roman Numerals - Prima Vintage Mechanicals

Plakietki - Prima Shabby Chic Treasures Nazwy ulic biało-czarne - Prima Shabby Chic Treasures Industrialne lampki - Prima Junkyard Findings

Ramka metalowa - czarna Szpulka drewniana 1,5x1,9cm Nożyczki metalowe małe - brąz

4 komentarze :

  1. Extra wyszło! Też zawsze mam obawy co do shadow boxów, np. czy starczy mi elementów, żeby to jakoś zapełnić, ale potem... jakoś się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Aż mam ochotę spróbować też...:)

    OdpowiedzUsuń