czwartek, 23 lutego 2017

Retro Inspiracje: Focus na fiolet / Retro Inspirations: Focus on violet


Pudełeczko pudełeczko powiedz przecie....Nie? To było lustereczko, wiem wiem. Jednak dzisiaj mam ochotę podrażnić swoją i Waszą wyobraźnię... Kocham moment tworzenia, moment zaskoczenia, moment gdy mam w głowie pustkę a coś muszę wymyślić. Dzisiaj pudełeczko, opakowanie po elementach z drewna. Delikatnie przerobione i ozdobione po mojemu. Całość w środku pomalowałam na fiolet, ozdobiłam Inką Gold, medium do spękań oraz białym Distressem. Dodałam również elementy z foremek.

Little box, little box...today I wanted to fuel my and your imagination. I love the moment of creation, surprise and the one when not a single idea is born in my head but I still have to come up with some new concepts. Today I want to present my little box - the base is chipboard set packaging. I changed it a little bit and decorated it my own way in violet using Inka Gold, silicone mould prints, crackling medium and white Distress.





Użyłam: / I used:
 Inka Gold 62,5g - Brązowy (935)          Foremka - Małe ptaszki Masa plastyczna - Biała - HeartyMedia Fluid Acrylics - Dioxazine Purple - DecoArtMetalowy trybik - 2,6 cm - wzór 2Czarne gesso - RenesansDusty Concord Distress Spray StainZestaw napisów - For the record - SnipArt Crackle Accents 59ml 

 Picket Fence Distress Spray Stain



Aga Baraniak

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz